שיפורי רכב

בפאן המכני עולם שיפורי הרכב מתחלק ל2 – שיפורי תכנה (מחשב) ושיפורי מנוע. בפאן החיצוני אין סוף למה שאפשר לשנות ולשפר. שיפורי הרכב משנים את התנהגות הרכב, ומראה הרכב בהתאם לדרישות הנהג וטעמו האישי.
רוב הרכבים יוצאים מהמפעל מתוכננים לשימוש ממוצע ויום יומי.
שיפור הרכב מאפשר לנהג לתת את ה"טוויסט" האישי שלו מבחינת נראות וכמובן מבחינת התנהגות הרכב.
שיפורי רכב מגיעים מעולם המרוצים אך בפועל רוב הרכבים המשופרים לא מתחרים כלל במסלול, הם בעיקר משמשים למקסם את יכולות הרכב וההנאה בנהיגה היום יומית.
אנחנו במרכזי מתעסקים בעיקר בשיפורים מכנים, כאלה שבעיקר גורמים לכם להידבק לכיסא ולחייך מאוזן לאוזן. אנו מחזיקים בציוד המתקדם במיותר על מנת לבדוק הספק וקג"מ (קילוגרם למטר)


איך אנו עושים זאת?

מדידת הספקי מנוע (כ"ס) בהאצה חופשית

דינמומטר השילדה הינו למעשה "מדמה כביש", המאפשר לאבחן במהירות תקלות ופגמים ברכב שאינם מתגלים אלא תוך כדי נסיעה.

מה אנחנו בודקים כאשר אנו מריצים את הרכב במכשיר הדינמומטר?

* הפסדי הספק בתיבת ההילוכים כולל הדמיית ההפסד על גבי גרף המוצג על המסך

* מדידת הספק בהילוך ישיר

* הדמיית נהיגה על כביש בתנאי דרך שונים כגון תנאים הרריים, כולל אפקט החלפת ההילוכים

* בדיקת האצה המאפשרת למדוד את זמן ההאצה בין 0 קמ"ש לכל מהירות רצויה

* בדיקת מד האוץ (ספידומטר) של הרכב בהשוואה לזה שבדינמומטר תצוגות גרפיות מגוונות של ביצועי הרכב

* שילוב מאבחן גזי פליטה – 4 גזים, או מד כהות עשן דיזל תוך כדי הרצת הרכב על הדינמומטר

* מותאם לרכבים בעלי הנעה קדמית או אחורית, ורכבי 4X4 בעלי ניתוק סרן מ-4X4 ל-2X4

"אם יום אחד המהירות תהרוג אותי – אל תבכו, בטוח חייכתי" פול ווקר

מאמרים דומים